Навигация
Все тексты песен
Публикации
Чарты радиостанций
CKC-D Поток
Шоу-Бизнес
Новости музыки
Курьезы

Новинки
Eurovision 2015 - Швеция - Måns Ze...
Eurovision 2015 - Испания - Edurne...
Eurovision 2015 - Россия - Polina ...
Eurovision 2015 - Австралия - Guy ...
Eurovision 2015 - Албания - Elhaid...
Eurovision 2015 - Грузия - Nina Su...
Calvin Harris - Outside ft. Ellie ...
Tove Lo - Talking Body
Maroon 5 - Sugar
Fly Project - Like A Star
Ne-Yo - Coming With You
Chris Brown - Autumn Leaves
Christina Perri - The Words
Тина Кароль - Я все еще люблю
Rihanna - FourFiveSeconds
Sam Smith - Lay Me Down
Cheryl Cole - Only Human
Ariana Grande - One Last Time
Iggy Azalea - Trouble ft. Jennifer...
David Guetta - What I Did For Love
Carly Rae Jepsen - I Really Like You
Mark Ronson - Crack In The Pearl, ...
Mark Ronson - Heavy And Rolling
Mark Ronson - Leaving Los Feliz
Mark Ronson - In Case Of Fire
Mark Ronson - Crack In The Pearl
Mark Ronson - Daffodils
Mark Ronson - I Can't Lose
Mark Ronson - Feel Right
Mark Ronson - Summer Breaking
Meghan Trainor - Credit
Meghan Trainor - My Selfish Heart
Meghan Trainor - Mr. Almost
Meghan Trainor - No Good For You
Meghan Trainor - What If I
Meghan Trainor - Walkashame
Meghan Trainor - Bang Dem Sticks
Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lo...
Meghan Trainor - 3am
Meghan Trainor - The Best Part (In...

Популярные песни
Guano Apes - Lord Of The Board
Timbaland - I Wont Board This Plane
Guano Apes - Lords Of The Boards
Timbaland - Boardmeeting(feat. Magoo)
System Of A Down - Add
Friendly Fires - On Board
50 Cent - Fuck You Niger
Timbaland - Board Meeting
Timbaland - Boardmeeting
Порт(812) - ты со мной
Blink 182 - Man Over Board
Britney Spears - (I Got That) Boom...
Janet Jackson - 20 Part 3 (Interlude)
East 17 - Hold My Body Tight (Albu...
Chris Brown - All About Us
Electric Six - Eye Contact
Mark Ronson - I Can't Lose
Mark Ronson - Leaving Los Feliz
Mark Ronson - In Case Of Fire
Mark Ronson - Summer Breaking
Mark Ronson - Crack In The Pearl
Meghan Trainor - Credit
Mark Ronson - Daffodils
50 Cent - Till I Collapse (Remix)
Meghan Trainor - My Selfish Heart
Christina Perri - The Words
The Police - Contact
Mando Diao - Gråbergssång
Scissor Sisters - Contact High (Demo)
David Guetta - What I Did For Love
Tove Lo - Talking Body
Eminem - Stan
Meghan Trainor - Mr. Almost
Eurovision 2015 - Россия - Polina ...
Deep Purple - Talk About Love
Skowyt - La Puta Grande!
Mark Ronson - Feel Right
Calvin Harris - The Girls
Sting - Contact
Slipknot - Nature


© 2011-2016 CKC-D.ru - Вся лирика
Тексты песен с поиском и видеоклипами.
Тексты песен с видеоклипами.
CKC-D.ru - смотри, слушай, читай.


по имени исполнителя       по названию песни       по тексту песни
Исполнитель: 2pac
Композиция, песня: Rebel Of The Underground
Просмотров: 62
Видео клип к песне "Rebel Of The Underground": скрыть клип

Видео не воспроизводится? Это клип от другой композиции? Добавьте Ваш вариант видеоклипа к песне.

Лирика, слова, текст песни «2pac - Rebel Of The Underground» (Song Lyrics)


Rebel, rebel, rebel

(2Pac)
They just can't stand the reign
Or the occasional pain
Of a man like me who goes against the grain.
Sometimes I do it in vain
So wit the little bass and treble ain't missed a
So it's time for me to explain that I'm the rebel.
Cold as the devil.
Straight from the underground, the rebel alone laughs.
They came to see the maniac sychopath.
The critics heard of me and the aftermath.
I don't give a damn and it shows.
A when I do a stage show I wear street clothes.
So they all know me: the lyrical lunatic, the maniac MC.
I give a shout out to your homies.
Maybe then, the critics'll leave your boy alone, G.
On the streets or on TV, it just don't pay the be a truth tellin MC.
They won't be happy till I'm banned.
The most dangerous weapon: an educated black man.
For point blank in your face, pump up the bass, and join the human race.
I throw peace to the Bay.
Cuz from the jungle to Oaktown, they backin me up all the way.
You know ya gotta love the sound.
It's from the rebel: the rebel of the underground.

He's the rebel: rebel of the underground (4X)

(2Pac)
Now I'm face to face with the devil.
Cuz they breedin more rebels than the whole damn ghetto.
And police brutality,
Put you in a nip and call it technicality.
So you reap what you soe.
So read the wrath of the rebel jackin em up once more.
Now the fox is in the henhouse.
Creepin up on your daughter, while you asleep
I got her sneakin out.
Tupac ain't nuttin nice.
I'll be nothin how I wanna and do it when I'm gonna.
Now I'm up to no good.
The mastermind of mischief movin more than most could.
So sit and slip into the sound.
Peep the rebel: the rebel of the underground.

He's the rebel: rebel of the underground (4X)

(2Pac)
They say they hate me, they wanna hold me down.
I guess they scared of the rebel: the rebel of the underground.
But I never let it get me.
I just make another record 'bout the punks tryin to sweat me.
In fact, they tryin to keep me out.
Try to censor what I say cuz they don't like what I'm talkin 'bout.
So what's wrong with the media today.
Got brothers sellin out cuz they greedy to get paid.
But me, I'm comin from the soul.
And if it don't go gold, my story still get told.
And that way they can't stop me.
And if it sells a couple of copies, the punks'll try to copy.
It's sloppy, don't even try to.
I'm a slave to the rythm and I'm about to fly through.
Sold yo(ya-yo) to the people in the ghetto.
When ya hear the bass roll, go ahead and let go.
Now everybody wanna gangbang.
They talkin street slang, but the punk still can't hang.
By makin records bout violence
But when it comes to the real, some brothers go silent.
It kinda make you wanna think about
That ya gotta do some sellin out, just to get your record out.
But 2pacalpyse is straight down.
So feel the wrath of the rebel: the rebel of the underground.

2pac is the rebel: rebel of the underground (8X)

При копировании или перепечатке любой информации* (тексты песен, фото или любой другой контент) с данного сайта обязательна активная ссылка на сайт CKC-D.ru

Популярные композиции (тексты песен) исполнителя "2pac":


Композиция
Просмотров

Песни похожие на композицию "Rebel Of The Underground" исполнителя "2pac":


Исполнитель
Композиция
Просмотров